vrijdag 9 juni 2017

klasagenda: 05/06/2017 - 09/06/2017





maandag
05/06/2017
dinsdag 
06/06/2017
woensdag
 07/06/2017
donderdag
08/06/2017
vrijdag
09/06/2017
1-kringmoment
-verhaal: de wiebelbillen boogie



-kringmoment
-beamer de kleren van de indiaan: https://www.youtube.com/watch?v=1bVlLdPtcW4&feature=related
http://www.kleuteridee.nl/indianen/
http://www.schooltv.nl/video/de-kleine-indiaan-beleef-je-zijn-avonturen-mee/ 
-versje vaderdag individueel herhalen


-kringmoment
-beamer: de kleine indiaan
https://www.youtube.com/watch?v=WhS2yeT1J4Q
http://www.schooltv.nl/video/de-kleine-indiaan-beleef-je-zijn-avonturen-mee/


https://www.youtube.com/watch?v=RZSeGxlm-GI
-kringmoment
-beamer: Alfred
https://www.youtube.com/watch?v=iwbHfLdNYWw + dansen op indianen


2
  





-kindje van de dag (Oona)-kindje van de dag (Odette)
-waarneming van een dromenvanger : https://nl.wikipedia.org/wiki/Dromenvanger
-oefenen n de forumzaal
https://www.youtube.com/watch?v=A0BdhpogplY


http://www.schooltv.nl/video/ik-ben-indiaan-liedje-over-indianen/

 
-kindje van de dag (Seppe
-een pluim uitdelen
-klas opruimen

-indianenspelletjes met vrolijke vlinder buiten (stagiaire)
3




 
- wat doen we deze week?
 -alle kalenders
-kimspel: welk kleur is er verdwenen (van 4 naar 6 pluimen + 2 kleuren verdwijnen)







 -alle kalenders -alle kalenders

-alle kalenders
- wat doen we volgende week?
4

- -vrij spel:
experimenteren in de "indianen " hoeken
-aanbod: indianen kleed +  verentooi 
-lied: https://www.youtube.com/watch?v=A0BdhpogplY
http://www.schooltv.nl/video/ik-ben-indiaan-liedje-over-indianen/


- -vrij spel:
experimenteren in de "indianen " hoeken
-aanbod:  
verentooi + indianenkledij
- -vrij spel:
experimenteren in de "indianen " hoeken
-aanbod: verentooi + indianenkledij + dromenvanger
- -vrij spel:
experimenteren in de "indianen " hoeken
-aanbod: indianenkledij + dromenvanger
 

5


-buiten spelen: zandbak +  fietsen
-turnen: omloop 
-turnen + yoga-buiten spelen: zandbak +  fietsen-buiten spelen: zandbak +  fietsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten