vrijdag 2 december 2016

klasagenda: 28/11/2016 - 02/12/2016




maandag
28/11/2016
dinsdag 
29/11/2016
woensdag
  30/11/2016
donderdag
  01/12/2016
vrijdag
02/12/2016
1-kringmoment
 - dvd: dag sinterklaas "Waarom is zwarte piet zwart?"
-verhaal: sinterklaas is jarig
-versje: vingerpopjes zwarte pieten
-kringmoment



-kringmoment in 2 kleine groepjes
- dvd: dag sinterklaas: schoen zetten + kringgesprek
-verhaal: de sint heeft luizen 





-kringmoment
- dvd: dag sinterklaas
-verhaal met uitbeelden



-kringmoment

2
-forum
-kringgesprek over de attributen van sinterklaas en zwarte piet 
-kringspel: Wie zit er in de doos van sinterklaas?

 




-naar het kapsalon
-foto nemen
-schoentje zetten
-fluojas: stempel van Annick is = sticker op een slang

- klas opruimen (alles over de sint wegdoen)
-foto nemen
 -dieren verzorgen 
-de sint komt op bezoek: toneel + forum +dansen + pakjes
-kookactiviteit: een beschuit omtoveren in een zwarte piet + afscheid nemen
3
 - wat doen we deze week?
 -alle kalenders 


 -alle kalenders
-aftelkalender "sint" 
-sorteren en tellen: pakjes in verschillende zakjes




 -alle kalenders
-aftelkalender "sint" 
-kalenders: 
-aftelkalender "sint" 
-maand december







-kalenders:   
 - wat doen we volgende week?






 
4
-aanbod:een geschenk voor nieuwjaar maken
 -vrij spel:
experimenteren in de nieuwe hoeken 
-aanbod: ik ben sinterklaas of ik ben zwarte piet
-vrij spel:
experimenteren in de hoeken + 
-aanbod:een geschenk voor nieuwjaar maken
-lied: linkerbeen en rechterbeen (pietenlied) + pieten op het dak
-aanbod: ik ben sinterklaas of ik ben zwarte piet 
-vrij spel:
experimenteren in de hoeken + creatie van de kleuters
-aanbod:een geschenk voor nieuwjaar maken
-aanbod: ik ben sinterklaas of ik ben zwarte piet  

-vrij spel:
experimenteren in de hoeken
-aanbod: ik ben sinterklaas of ik ben zwarte piet  
-vrij spel:
experimenteren in de hoeken







5
-turnen -turnen en yoga    

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten