woensdag 29 juni 2016

klasweetjes: 30/07/2016

 deze week:                        

foto's:
  • De foto's kun je tot eind augustus downloaden.
    Ik geef jullie enkele dagen voordat ik de foto's verwijder een berichtje.
 Bedankt......


  • Het is een hele rustige, leergierige, enthousiaste en gemotiveerde klasgroep.
    De kleuters bruisen van ideeën.  Ik heb al aan Ilse gezegd dat ze een TOP- klasje krijgt :o)!
    Wat zal ik  jullie ukjes missen.

    Door jullie( ouders/grootouders) konden we veel activiteiten verwezenlijken:
    -spelletjesnamiddagen
    -meegaan met uitstappen: het bos  + de jungle + de sierk + sealife + ...
    -begeleiden bij het zwemmen
    -poetsen van de klas
    -materiaal voor onze projecten meebrengen
    -helpen met activiteiten in de klas
    -......
    -en nog zoveel meer!!!

    MERCI!!!!!
  • Donderdag om 11.00u trakteer ik met een aperitief. Jullie zijn ook vanharte welkom!
data:
  • dinsdag 30 augustus: openschoolnamiddag
  • Wat doen we volgende week?
    • Het is grote vakantie = GENIETEN
    • Wat meebrengen?
    • elke dag opstaan met een glimlach :o) 
  •                                                                                     
                                              Nog een aangename grote vakantie,
  •                                                                Veerle
  •                                    
  •                                                                     


              
                                      





Geen opmerkingen:

Een reactie posten