vrijdag 16 september 2011

klasagenda: 12/09/2011- 16/09/2011


maandag
12/09/2011
dinsdag
13/09/2011
woensdag
14/09/2011
donderdag
15/09/2011
vrijdag
16/09/2011
1
-praat -en toonronde
-kringgesprek over vriendschap (herhalen van vorige week) 
-verhaal: rikki en zijn vriendjes 
-dvd: koekeloere 1: ik en en een ander (ikke, ikke ikke)





-praat -en toonronde 
-video: van hopla




-praat -en toonronde 
-verhaal: de kleine kangoeroe




-praat -en toonronde
-verhaal: het kliederkladderboek van Leon (met verschillende knutseltechnieken)
-koekeloere 2: knutselen: maak dat maar na 
-praat -en toonronde
-kliederkladder van Dieltje en Nijltje 
2
-individueel puzzelen en  jassen aandoen met Ilse (aan de hand van het versje)
-kimspel: wat is er verdwenen (met materiaal van de hoeken)






-symbool omdraaien en raden van wie het is

-waarnemen van kastanjes en noten van wout + proeven
-klas 6: per 2 naar het dierenpark
-kookactiviteit: broodpudding  met appels en chocolade
3
-wat doen we deze week?
-gezelschapsspel van de hoek uitleggen: domino




 

-dag -en weekkalender

-dag -en weekkalender

-dag -en weekkalender

-wat doen we volgende week?
-dag -en weekkalender en maankalender


4
-zangforum
-dozen beschilderen en stempelen met de handen 
-in de hoeken: constructiehoeken, de bak en de bouwhoek is er nieuw speelgoed: experimenteren en exploreren!!!




-stempelen met de handen op de dozen
-stempelen met de handen op de dozen

-eerste techniek: monotype:verf  op een glasplaat, met de handen de verf wrijven en dan met de vingers erin tekenen. Het eindresultaat afdrukken op papier.
 -liedjes herhalen en nieuwe liedjes zingen
-forum:
-tweede techniek:
knikkerverven
 -liedjes herhalen en nieuwe liedjes zingen: een kaart uithalen en dat liedje of versje uitvoeren 
5
-spelen in de gang
-turnen met Eva: in de forumzaal met washandjes en met Ilse naar buiten
-spelen op het terras en in de gang
-spelen op het terras en in de gang



-turnen met Eva: omloop met hoepels en banken
-spelen op het terras en in de gang

-spelen op het terras en in de gang

  1. Taalbeschouwing
  2. Wereldoriƫntatie
  3. Wiskundige initiatie
  4. Muzische vorming
  5. Lichamelijke opvoeding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten