vrijdag 17 september 2010

Klasnieuws 17/09/2010 - weetjes uit de klas

Weetjes 

zwemmen op dinsdag 28 september:  
  • Er hangt een nieuw blad aan het bord. Als je kan rijden  gelieve de aantal kleuters die meekunnen op het blad te schrijven! + mij zeggen of je al dan niet mee zwemt!!   
bosatelier: 
  • mama van ibe en Mona: begeleiden in het bos
  • mama van Wietske en Lina de hele dag
  • mama van Aimé activiteit tijdens de namiddag begeleiden
  • Indien dit niet juist is gelieve mij te verwittigen. 
  • Als er nog ouders, grootouder, kennissen zijn die willen helpen, laat het me maar weten!!
  • Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
turnen: 
  • De woensdag van 09.20u tot 10.10u hebben de kleuters turnen van Nele. De donderdag van 10.30u tot 11.20u hebben ze turnen van Eva. Elke week hebben ze dus twee keer turnen.  
klasblog:
  •  Heb je ideeën voor de klasblog, ... laat het me maar weten!
  • De klasblog is nog volop in groei! Niko heeft de klasblog gemaakt en ik ben nog aan het experimenteren ;o)
project: 
  • Sommige kleuters hebben al muziekinstrumenten meegebracht. We hebben ze al tijdens de kring besproken. De mand met instrumenten wordt voller! Het is een project dat hen heel erg boeit! 
  • Volgende week komen de papa van Alexia en de mama van Eowin van kleuter2 hun instrument demonstreren. Vangelis van klas6 komt drummen en Ivo, de broer van Jorn, komt gitaar en trompet spelen. 
  • Zoals je leest is het project al gelanceerd! 
  • Volgende week maken we een eigen instrument,.... wordt vervolgd!!!
Nog een prettig weekend,


Veerle & Nancy

1 opmerking:

  1. ik vind de klasblog alleszins al zeker geslaagd!! dankjewel voor alle tijd die jullie hierin steken!!!
    het is echt leuk om mee te kunnen volgen wat men kleintje allemaal doet!!

    BeantwoordenVerwijderen